Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

רישום אחריות מוצר

Ritter מספקת אחריות יצרן למשך שנתיים, עבור כל מכשיריה,  המחושבת מתאריך הרכישה אחריות היצרן חלה על כל המכשירים הנמכרים באיחוד האירופי.

במהלך תקופת האחריות, אנו נתקן כל ליקוי ללא תשלום שניתן לייחס בבירור לליקויים בייצור או בחומר. אנו עשויים להחליט אם נחליף או נתקן את המכשיר באופן מלא או חלקי.

תיקונים או החלפות הקשורים לאחריות לא יאריכו את תקופת האחריות – לא עבור חלקי חילוף ולא עבור המכשיר כולו.

אחריות זו לא תכלול בלאי טבעי, חלקים הנתונים לבלאי (כגון חדות סכין עגולה) ונזק שנגרם עקב אי ציות למדריך. לא ייכללו גם נזקים הנובעים משימוש לא הולם, שימוש בחומרי ניקוי אגרסיביים, הפרעה בלתי מורשית למכשירים ולמכשיר, שינויים בכבל החשמל או בתקע החשמל.

רק אם הוכחת הרכישה נמסרה יחד עם המכשיר יבוצעו שירותי אחריות.

בכל פניה לקבלת שירות במסגרת האחריות, יש להציג חשבונית קניה בתוקף. בפניה ללא חשבונית ניתן לקבל את השירות בתשלום
סל הקניות שלך0
אין מוצרים בסל הקניות שלך
המשיכו לקנות
0

הרשמה למועדון לקוחות

טופס ביטול עסקה

בכל פניה לקבלת שירות במסגרת האחריות, יש להציג חשבונית קניה בתוקף. בפניה ללא חשבונית ניתן לקבל את השירות בתשלום

אתר OIG עושה שימוש בקובצי cookies, לרבות קובצי cookies של צד שלישי, עבור שיפור הפונקצינליות, שיפור חוויית הגלישה, ניתוח התנהגות גולשים (web analytics) ושיווק ממוקד. המשך גלישה באתר זה מבלי לשנות את הגדרת קובצי ה-cookies של הדפדפן, מהווה אישור לשימוש שלנו בקובצי cookies. למידע נוסף, עיין בהצהרת הפרטיות שלנו.